Otroligt skönt att vara tillbaka på jobbet. Jag har verkligen saknat mina underbara kollegor, och mitt jobb. Har skrivit tidigare att jag var så bitter innan jag gick hem och nu känns allt det som bortblåst. Ingen bitterhet, bara nöje. Sen kommer det väl alltid finnas upp och ner dagar men det gjorde mig verkligen gott att vara ifrån jobbet ett tag, bli påmind om varför man gör det man gör från första början. Än så länge längtar jag inte så mycket hem heller, men jag vet ju att Nellie har det bra hemma med Emil. Får se hur det bli när dagis börjar, bara 1½ vecka kvar! Herregud. Kommer nog inte kunna säga detta nog med gånger, men jösses vad tiden springer iväg.
 
Är även i full gång med löpträning inför Göteborgsvaret. Det känns också bra! Förutom att jag haft djävulska kramper i vaden under ett par pass så känns det bra igen. Daglig massage och strech har gjort susen. Idag kändes det som jag bara flög fram i spåret! Ökade volymen i lurarna, solen i ryggen och så mycket energi kändes det som jag kunde springa i evigheter. Det är mycket intervaller nu i början men håller ändå uppe snitttiden väldigt bra måste jag säga. Unnade mig att köpa ett par 2xu brallor (som jag velat ha i år, äntligen kostat på mig lite..) och vilken skillnad i vaden som krampat! Tummarna upp för kompression!