TODAY

Publicerat i: Livet i allmänhet
Den här bloggen glöms bara bort mer och mer så kanske ska lägga ner helt ett tag för att se om jag fortfarande vill/orkar. All den tid jag inte lägger på Nellie, Emil, familj och vänner kan läggas på roligare saker än vid datorn & mobilen. Har lovat mig själv att enbart sitta vid mobilen (förutom samtal, något sms..) när Nellie sover. Brukar bli att man kollar igenom instagram, Facebook och lite bloggar på mornar och kvällar. Men helt ärligt - vad missar man? Ytterst lite. De man vill se uppdateringar/bilder m.m kan man kolla ändå. Istället för att kolla igenom ett Facebookflöde då man bara är intresserad av 5% (om ens det). Så mycket tid man lägger ner i onödan. Instagram & bloggar däremot är roligt att hålla sig uppdaterad med. 

Kommit igång lite mer med träningen nu iaf. Men det blir hemma & promenader. Att ta sig till gymmet blir just nu bara en stress då det är mycket med Nellie. Men tillslut så kommer hon väl komma till ro med allt också. Var hos min farbror & fru igår (alldeles för länge sen jag träffade dom ! Och såå trevligt & mysigt!) och han sa att jag kanske hade en "12månaders graviditet". Lät ganska vettigt, haha, med tanke på att Nellie inte vill sova själv förutom på nätterna. Vill bara vara i famnen eller i närheten hela tiden. Men någon dag får man väl tillbaka sina händer. 

Men vi får se vad som händer med bloggen, men än så länge dyker det väl upp lite inlägg titt som tätt. 

Nyårsafton som vi spenderade hemma hos Madde & Magnus. Med var även Madde & Jani - och givetvis barnen. Vi åt oxfilé med potatisgratäng, kalla såser och sallad. Till efterrätt blev det nutellatårta - jättegott allihop. Vi hade det så trevligt! Gick hem vid nio tiden med en övertrött Nellie som inte kom ordentligt till ro. Jag vaknade till vid 12 slaget, Nellie sov som en stock, haha! Tusen tack kära ni för en toppen kväll, även om det blev tidigt för oss!