EUFORI

Publicerat i: Gravid, Kärlek
Huja, man kan inte säga annat än att bebis tar plats där i magen och puffar undan alla andra organ. Illamåendet är tillbaka men på ett helt annat sätt, nu mår jag illa så fort jag ätit någonting och beror troligtvis på att maten inte kommer ner som den ska (eller att det åtminstonde tar längre tid). Efter man har ätit så mår man illa ett par timmar och tills det väl har släppt så är man hungrig igen och illamåendet är där igen. Och som tidigare sitter halsbrännan som ett smäck där den varit hela tiden. Men vad gör det om hundra år? För övrigt så mår jag otroligt bra! Jag är lycklig, jag är kär, jag är euforisk!
 
Har sakta men säkert börjat att kolla och köpa lite inredning till lilla rummet, och det är så roligt! Finns så otroligt mycket att välja mellan och det är roligt att fundera ut vilka färger oså man vill ha. Rummet i övrigt är ju vitt men så småningom så ska det bli färg i form av olika ting. Igår fick jag hem en lampa jag klickade hem efter att ha letat och letat - supersöt!
 
Spenderade ett par timmar av gårdagen men två av mina favoriter, Joanna & Nora. Nora börjar få fram mer och mer ord och lär sig allt mer och mer så det är så roligt att se framgången! Jag är så glad över att dom fortfarande bor kvar här och hoppas innerligt att dom stannar och inte flyttar ifrån mig igen.