Överallt på bloggar så hittar man olika typer av årskrönikor, vilket har gjort att jag har blivit sugen på att skriva en egen - som inte alls var tanken.
 
  • Jag gjorde allt i min värld för att överväga min rädsla i skidbacken när vi var i Sälen, jag övervann den och tyckte det var superroligt. 
  • Jag fick glädjande men chockande besked att min bästa vän var gravid, och därmed skulle flytta till Skövde igen. - Nora föddes, mitt underbara gudbarn.
  • Vi flyttade ifrån ett hus vi hade hatkärlek till. Till en underbar lägenhet där vi bara hade krångel första månaden.
  • Jag har återträffat vänner.
  • Jag har tränat - och kommit på andra plats med Hanna i en Beach-utmaning där det var 39 andra par med oss i kampen.
  • Jag har solat, badat, ätit gott och druckit gott.
  • Jag har löptränat inför mitt livs första lopp, SLA-loppet. Mitt klarade mål var 5k under 30min.
  • Jag har läst massor av bra böcker och kollat lika många bra tv-serier och filmer.
  • Jag kom äntligen till USA. 
  • Jag & en hel hög med vänner var samlade inför Gyllene Tiders sista turné.
  • Jag har för första gången i mitt liv testat göra egen sushi, gott - men inget jag fastande så hårt för. 
  • Jag har umgåtts med mina underbara vänner så mycket som möjligt.
  • Jag har varit i Stockholm och återsett Nitro Cirkus.
  • Jag får fira 6år med min älskade Emil - mer ska det bli.
  • Jag har börjat spanska kurs.
  • Jag har jobbat, mycket. 
  • Jag har skrattat så mycket att jag fått träningsvärk i magen, jag har gråtit så ögonen gjort ont. Jag har sårat, jag har blivit sårad. Jag har förlåtit, jag har blivit förlåten. Jag har fått glädjande besked, jag har fått ledsamma besked.
  • etc etc. Det är så mycket som hänt under 2013, och 2014 kan vi bara göra till ett bättre år. 
God fortsättning <3
 
Årets första soluppgång 2014.