Usch nu har jag legat på latsidan länge, jag behöver också komma in i lite rutiner nu igen när Emil är tillbaka på jobbet, så jag inte bara går och förslappar mig på dagarna, haha. Dags att planera in träningen igen! Idag drog i alla fall vår föräldrakurs igång, helt okej faktiskt. Känns som det är mycket inriktat på förlossning, och det kanske är bra - men jag som inte är orolig nu, känns det som att det kan stressa upp mig mer desto mer information jag får. Men vi får se vad den har att erbjuda! 
 
Imorgon så ska vi på ett TUL (tillväxtultraljud) och sen blir det att fika med min kära kusin Jane innan det äntligen är dags att sätta sig i frisörstolen igen. Inte för att jag vill ha håret kortare, men för att jag behöver snygga till det lite och denna gången ska jag faktiskt kosta på mig att färga håret. 
 
Sen ska jag eventuellt upp till mamma & Micke igen där jag för tillfället förvarar vår nyinhandlade gungstol (äntligen har vi en!!). Har slipat den och målat första lagret, bara längtar tills vi kan fixa ordentligt i lilla rummet. Men på ett sätt så känns det konstigt att längta, med tanke på att så fort vi börjar fixa iordning rummet så är vi en mindre här hemma. Det är nämnligen då M&M kommer att ta hand om Lexus, vår lilla kisse. 
 
min lilla goding