JUST DO IT

Publicerat i: - Träning
Nu är det på tiden att jag lämnar in cykeln på service som jag fick av mamma för ett tag sedan. Påväg till jobbet imorse så fastnade växeln, i ett relativt lätt läge - jävligt jobbigt. Fick trampa som en idiot utan att komma någonstans. Surade medan jag rullade fram, men det var ännu värre ifrån jobbet! Uuhh. Blev lite sen ifrån jobbet, skulle möta upp Hanna och blev ännu senare när jag fick trampa som en blådåre utan uppförsbacke, hahaha. Måste sett ut som en jubelidiot där jag cyklade och skrattade för mig själv! 
 
Mötte i alla fall upp min underbara Hanna för att testträna på Sportlife Elins... Nja, stelt, tråkigt, inte allt som förväntat. Men det är ett gym i alla fall, ett som är nära mig. Men jag cyklar nog hellre ner till Livingroom. Men om jag skulle få träningssug mitt i natten så kan jag ju alltid traska bort ;) 
Vi körde rygg & mage - välkommen träningsvärk. Hujedamig, det var inte igår! Imorgon drar vi upp till berget och kör löpträningen där plus crossfit i de nya stationerna. 


Dagen då vi slutade tvåa i beach-utmaningen! Yeey :) Min allra bästa träningsmotivation är du, puss!
 
 
 
 
#1 - - Jane:

Duktigta ni som kom 2:a!! :)