Att så lite som att få sova i sängen hela natten utan bebis kan göra! Känner mig som en helt ny människa idag, trots att vi gick upp klockan 5. Även om vi varit vakna massa gånger inatt som vanligt så har jag envisats med att få Nellie att somna om i sin säng och det har hon gjort. Det gick mycket lättare än vad jag tänkt mig så börjar undra om det var en tillfällighet eller om det kanske är påväg in lite tur med sömnrutiner i detta hushållet. Samtigit som den där härliga känslan infinner sig igen som när man vaknade utvilad imorse så tappade jag kaffekoppen över datorn, min typiska otur. Känslan försvann i ett kvick över i ett stressmoment av att så snabbt som möjligt få bort kaffet ur datorn, Nellie bort från allt kaffe och snabbt torka upp allt utspillt över bord och golv, pust. Hahaha! Jaja, vad är väl en bal på slottet? 
 
Veckan överlag har som vanligt bestått av en blandad kompott av både det ena och det andra. Än så länge finns inga planer inför helgen så vi får se vad vi hittar på. Vädret verkar ju bli bra så någonting ska vi väl kunna göra, någon utflykt någonstans eller så. Pratade med Hanna igår om att ta en löptur ihop så det är ju ett måste, löpträningen har äntligen kommit igång lite bättre. Innan jag kör på längre distans ska jag förbättra mig på 5km. I September väntar Color me rad i Göteborg, kommer bli så jäkla kul! Läs med om loppet här.