FriYAY

Publicerat i: Livet i allmänhet
Det blir dåligt med inlägg för jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Det kommer upp en massa tankar och skrivandet börjar, men sen så raderar jag det bara för att jag inte tycker att det låter bra. Det händer i alla fall en hel del om dagarna. Men när man väl skriver så har man glömt en del, så oavsett ifall det är här eller om det är i en annan 'dagbok' så måste jag skriva mer så man kan gå tillbaka och minnas. 
 
Just nu ligger det något stort framför oss. Det får vara lite hemligt för allmänheten tills vidare men en stor dröm är påväg att gå i uppfyllelse för mig, för vår familj. Smider planer, tänker som aldrig förr och försöker hitta rätt sätt. Haha schysst jag är  som skriver A men inte B, men än så länge känns det så jäkla overkligt så fram tills dess att åtminstonde papper är skrivna och möten är inbokade så får det vara så ;)