TODAY

Publicerat i: Livet i allmänhet
Hämtade upp Hanna i förmiddags så åkte vi upp till berget för att springa 5an.  I toppen väder tog vi oss igenom för första gången efter våra graviditeter. Så otroligt skönt! Allt kändes jättebra i kroppen men vi tog det lugnt & försiktigt. Långt ifrån PB men så förbannat skönt att vara igång! Sakta men säkert ska jag tillbaka till min form innan graviditeten. 

Sen åkte jag & Nellie ut till gamla flygfältet där Emil & Jimmy körde konbana med deras motorcyklar. Jag & Jani stod och pratade tills även Madde & Saga kom & höll oss sällskap. Nellie var allt annat än rädd för ljudet, farten & fläkten där vi stod bredvid, snarare ett stort flin och tittade fascinerat efter dom när de åkte. Jätte mysigt hade vi iaf! 

Ikväll har vi premiärgrillat här hemma. Första grillningen för i år & sen vi flyttat. Mycket gott! 
Nu blir det en film i soffan och sen i säng relativt tidigt för idag är jag trött! 


Världens finaste vän!