Hanna drog med mig på Box igår kväll och jag var superladdad! Första riktiga konditionspasset på jag vet inte hur länge, runt 4 månader iaf. Hade lite presentationsångest då man vet att man är långt ifrån där man slutade. 20minuter in i passet påpekade Hanna att mina läppar var lila, haha! Sen fick jag dunderhåll och var nära på att svimma, hahaha. Ja jag tog ut mig så mycket som möjligt iaf, inget slöande! (Eller jo, en paus var jag tvungen att ta.) Även om jag var LÅNGT ifrån min "vanliga" kondis- men dit ska jag komma igen! Superroligt var det. Jag kunde verkligen släppa hemmet också, trodde verkligen inte jag skulle kunna göra det, men det var verkligen fokus på "här och nu". 

Emil är pappaledig i veckan så idag åkte vi till Falköping. Tog en sväng in på osterian och fick med oss lite goda ostar, åkte sen förbi panduro så imorgon blir det lite pyssel. Med ost & kex i bagaget hem så åkte vi även förbi bolaget och köpte en flaska vin. Så nu när lillan sover ska vi duka upp med gott och mysa, underbart! Lite oss tid. 

Kossan är mysig den.