När jag öppnade nytt blogginlägg via datorn (nu) så kom det upp att jag missat att spara det senaste jag skrev, vilket var den 6 Oktober, jösses. Då kan man verkligen bevisa att jag inte hunnit sitta vid datorn och skriva, haha! Emil är iväg så eftermiddag/kväll har det bara varit jag & Nellie. Vi la oss i sängen och vilade lite och hon somnade som en stock, kunde till och med gå där ifrån och fixa med annat bra länge innan hon vaknade, och det händer inte ofta. Medan hon låg och sov hämtade jag datorn och la mig bredvid henne med en chockladkaka och började kika igenom lite serier jag ligger långt efter med. Hann väl inte jätte långt men mycket längre än tidigare. Hon börjar nog ta igen lite sömn känns det som för hon sover mer och mer, sover oftare på dagarna och somnar tidigare på kvällarna. Skönt för både henne och oss. 
 
När hon vaknade igen så fortsätte vi packandet och jag insåg att jag kanske inte behöver packa ner allt när det ändå nästan är en månad kvar tills vi flyttar, haha. Men jag ser så mycket fram emot att flytta att jag bara vill ha ner allt nu på en gång! Jag förstår även inte hur mycket vi samlat på oss? Eller vad sjutton det handlar om för flyttlådorna bara fyller sig?! När vi flyttade ifrån huset hade vi kanske 8(?) flyttlådor, men nu har jag redan fyllt 6, haha! Okej, en utav dom är bara en massa gravidkläder i som ska hamna i förrådet, men ändå, vi har ändå mycket kvar att packa. 
 
Insåg även när jag satte mig vid datorn att jag har ju för sjutton en helt ny bloggdesign jag inte ängnat en enda minut åt! Hahaha! Detta får verkligen ändras på, för försöka sitta någon kväll och knåpa ihop något nytt. 
 
En go mashup från 2014, you gotta love music.