SÖMN

Publicerat i: Livet i allmänhet
Att sova för mycket föder trötthet. Det är alltid samma sak man ska gå på natt, det blir en jättelugn dag där man försöker sova jättelänge på morgonen, som inte lyckades särskilt bra idag heller. Sov till och från i alla fall, men det dröjde innan jag gick upp ur sängen. Sen har jag bara slöat precis hela dagen, somnat nu ikväll 1½ timme - och nu slog tröttheten till ordentligt, när man vaknat igen. 
Just nu känns det sååå långt tills jag får sova igen, och det är långt - 12 timmar. Även om det kommer gå kanonbra när jag väl kommer till jobbet så känns det så jäkla jobbigt just nu. Nu vill jag somna om och sova ända tills imorgon. 
Uhhh.. Inte orkat laga någon mat heller så ska åka förbi Ica eller något och plocka till mig en sallad tills inatt. Uh, nä - nu ska jag försöka vakna till så jag orkar jobba inatt. 
 
Finland 2012