25

Publicerat i: Livet i allmänhet
Förra helgen firade vi Nellie som fyllde 1, två dagar med kalas för familjen. Har sagt tack tidigare men måste göra det igen - tusen tack ni som var med och firade och för alla presenter! <3 

Och eftersom jag fyller 25 nu i veckan så passade vi på att fira mig igår. Hade inte tänkt fira alls men min ihärdiga pappa tjatade om att han var tvungen att ge mig min present. Så jag bjöd hem pappa, mamma, Micke & Jesper på middag. Det blev långkok, och riktigt lyckat blev det för gott var det. Öppnade presenterna som var såå viktigt, och öppnar ett kuvert ifrån pappa och där i ligger ägarpappren till en Renault!!! Jag fick en bil!?! Hahaha, min galna pappa alltså! Då förstod jag varför han tjatat så om att han ville ge mig min present, vet inte hur jag ska tacka dig pappa- men igen- TACK! <3 
Sen öppnade jag ett paket ifrån mamma & Micke ifrån stadium och anade något "illa" när jag fick ett par löpstrumpor och ett vätskebälte... Öppnar sen ett kuvert där det ligger pengar till en anmälan till Göteborgsvarvet, haha! Funderat ett tag på om jag skulle springa men fegisen i mig har varit otroligt stark. Nu har jag inget annat val, haha. Tusen tusen tack! <3 

Och tidigare i veckan så tog Emil med mig till stadium för att köpa ett par ordentliga skor jag kan ha på jobbet så jag slipper få så ont i ryggen. Tack hjärtat! 
Tack alla!! 

Sen när sällskapet åkte hem så tog mamma & Micke med sig Nellie för en övernattning. Jag & Emil fixade iordning oss och gick sen till Madde & Jani. Sen kom Jesper, Krille & Tobbe och killarna spelade poker medan jag och Madde pratade och umgicks med Saga. Sen gick jag, Emil, Jesper & Krille ut på Bogrens, drack drinkar, umgicks, dansa och hade super roligt! Mötte Jocke & hans tjej när det stängde och sen blev det nattamat innan vi tog taxi hem. Jag hade så otroligt kul, minns inte när jag skrattade så mycket senast! Tusen tack för en toppen dag, kväll & natt <3