Just i detta nu mår jag så jäkla bra! Har en sån härlig feeling i kroppen som sitter som ett smäck! Tar ett glas vin, har legat på soffan och läst och sitter nu och lyssnar på som vanligt fantastisk musik. Har 3 helg(nästan)kvällar framför mig planerade och känner mig såå jäkla pepp. Nu på Torsdag ska jag & en drös nyfunna mammor (så otroligt roligt att ha träffat dessa härliga människor!) ut och äta på Pinchos och dricka lite vin. Veckan därpå tar en av mina småkusiner (inte så liten längre) studenten! Vilket får en annan att tänka tillbaka på när man stod där för 6 år sedan och kände sig finast och bäst i vit klänning. Man sjöng bäst på studentflaket och man var så otroligt jävla lycklig!! Jag vill göra om min stundetdag, om och om igen! Och helgen därpå firar vi på med kalas för min pappa som fyllde 50 förra veckan.
Som sagt, så pepp, kommer bli så otroligt roligt!! 
 
 
OP ROA, student 2009 <3