1a Juni

Publicerat i: Livet i allmänhet
Då var första halvan av 2015 passerad och fort har det gått. Sommaren är på ingång utan någon riktig värme ännu, men det kommer förhoppningsvis. Jaha, vad har jag åstadkommit denna första halvan då? Egentligen ingenting alls. Jag hade för höga krav på mig med min träning så den har blivit som den blivit, men har nu satt upp bättre och roligare mål. Att bara sikta på våg & midja är nu över. Största fokus är ju ändå att må bra. Inser mer och mer det stora i livet, och ska sätta mina mål därefter. Min största prioritet är inte träning för tillfället, och har iofs inte varit det de senaste, men nu har jag kommit till ro med det istället för att ha det som tyngd på axlarna. Nya mål är som sagt satta, och att må bra i allt i livet är fokus. (Träningen kommer självklart inte uteslutas, då det är en stor del i mitt liv som får mig att må bra.) 

Har idag än en gång fått lära mig att livet är kort och kan vända ofattbart fort. Behöver inte säga mer om det nu, men det får en att inse vad som är värt att prioritera. Att man måste ta vara på dagen och på livet. Att säga till dom man älskar att man älskar dom. Gör misstag, kom över dom, var glad, skratta, gråt, sjung, dansa - lev för sjutton livet medan du kan. Gör inte något du inte vill göra, gör så mycket du bara kan & vill. Unna dig livets goda, se bortom det tråkiga. Ångra inget.