Sol och ljusa dagar. Helt ofattbart skönt! Jag kan inte påstå att denna sommar gjort mig allt för mycket med vädret. Visst lite mindre regn hade varit önskvärt men annars är jag ändå nöjd trots få soltimmar. Dessa varma dagar kan man ju inte bara dega i solen ändå när man har mini. Två dagar har vi plockat blåbär, och jag har verkligen glömt hur gott det är med blåbär. Icke odlade. Lila om tungan bär. Avnjutit skörden med gräddmjölk - och igen, så gott! 

Igår var jag, Emil & Nellie i Karlsborg och kollade fästningen. Gick och strosade lite på museet osv tills regnet kom lagom tills vi tänkte äta. Lunchmenyn där vi först tänkt äta var inget för oss så vi åt mat i Skövde istället. Sen åkte jag & Nellie för att fira William som fyllde 1, grattis lilla goding! 

Idag har jag & Nellie bara gottat i oss uppe Simsjön hos mamma & Micke. Jätte varmt och skönt, hade tänkt doppa mig men kom på andra tankar och det blev aldrig av. 

Imorgon har vi skaffat barnvakt mer än ett par timmar för första gången, Nellie ska sova hos mamma & Micke då vi ska ha kräftskiva. Kommer bli roligt! Men får se hur mammahjärtat känns imorgon, haha. Vet ju att hon kommer få det bra!