Skriver, skriver och skriver. Raderat om och om igen. Ingenting jag skriver längre låter vettigt. Förr så var det så himla lätt att skriva och det man skrev kändes som om det var bra. Men nu är det svårt, det är inte bra med uppehåll. Det är som man måste lära om sig på nytt. Men strunt samma. Det får bli vad det blir. 
 
Efter att alltid lyssnat på musik när jag varit ute och gått på promenader osv så laddade jag istället ner Alex & Sigges podcast och blev glatt överaskad. Vilket enkelt sätt att få in lite extra komedi i livet. Insåg efter ett par minuter in i podden att jag gick med ett småflin hela tiden, och skrattade för mig själv. Folk som sett mig måste trott att jag var knäpp eller något, haha. 
 
Börjar komma mer "iordning" med livet nu. Även om alla rutiner man fått in ändras om och om igen så har man äntligen lite koll på vad som händer, vad man orkar, hur mycket man kan göra med det ena och det andra och vad som ska prioriteras. Att det skulle ta så lång tid kunde man aldrig tro. Även om hela livet har förändrats så trodde man att man skulle få koll lite tidigare. Men nu som sagt, nu känns det bra. Sömnen är bättre, kanske därför. Men även om jag vaknar femtioelva gånger och har svårt att somna om så sover i alla fall Nellie gott de flesta nätter nu. 
 
Träningen är igång, har ett 4 veckors träningsschema jag ska följa för att komma in i lite rutiner. När man tränat sporadiskt de senaste halvåret så ska det bli skönt att kunna träna och få ut av det något igen utan bara underhållning av de muskler man har. Löpträningen ska igång också, gud vad jag längtar ut och springa! Har varit ute med vagnen ett par gånger men det är inte alls samma sak. Jag vill sätta på ett par hörlurar och springa bortanför allt vad stadslivet är tills jag stupar. Så så smått ska jag klämma in det också. Även om det kanske dröjer ett tag men tillbaka till mitt PB (och bättre) vill jag, ska jag!
 
Var och fotade Nellie för ett par veckor sen också - underbara älskade unge, du är finast i världen!