En helg i familjens tecken, underbart. I fredags var jag ute i Korsberga en sväng där även mormor, Jane & Rebeccah var- rev ut och ner det som skulle i köket så vi kan börja lägga nytt golv och tapetsera m.m. Sen kom även Krille och barnen, dom tände grillen så fick bli en korv innan jag åkte hemåt. Spenderade resten av kvällen med min bok i sängen, dags för nya böcker nu. 

Igår så åkte jag upp till mamma ett par timmar, pratade, åt smörgåstårta och fördrev tiden fram till halv 4 då det var dags att åka och fira Thim som fyllt 3. Det bjöds på mat och fika och som vanligt ett härligt sällskap! Var där ute ett par timmar och sen spenderades kvällen i soffan med mitt hjärta. 

Idag har jag gjort nya ljus av alla sparade stumpar från det gånga året, blev iaf 4 stycken. Sen åkte vi upp till mamma och Micke där vi & min bror blev bjuda på söndagsmiddag. Alltid lika gott & trevligt! :) och nu ikväll blir det inget mer gjort, ont som sjutton i fogarna så blir soffläge fram till läggdags!