Haft en jättebra helg! Inveg våran SleepCarrier i fredags, och kunde storstäda lägenheten vilket kändes otroligt skönt. Har verkligen en underbar sambo som ställer upp med allt då det tar tid med amning och tröstning av vår lilla (för än så länge så duger nästan bara mamma tydligen..). Han passar upp mig hela tiden med allting, och när man är van vid att fixa och greja hemma jämt så känner man sig ganska handikappad när man inte kunnat/orkat göra något hemma. Till saken nu då, i fredags så fick Nellie somna till ljudet av dammsugaren medan det vaggade gött då hon låg tätt intill mig medan jag städade. 
På kvällen var vi uppbjudna till mamma & Micke då jag önskade mig trerätters middag av dom i födelsedagspresent. Min bror var också med, och mammas barndomskompis Magnus. Vi åt jättegott!! Till förrätt var det chévre på rostad baguette med pinjenötter och sallad, till varmrätt serverades lamm med någon potatismix och fänkål, och chockladmousse till efterrätt - det var sååå gott! (Och ett glas gott rött till).  Inte bara jättegod mat, jättetrevligt hade vi också! Tack för en underbar kväll! :)

Igår (lördag) så blev det inte mycket gjort innan det var dags för oss att åka iväg till min kusin som fyller 18 idag (Grattis!! :)<3). Nu fick släkten träffa Nellie, dock en ledsen, med magont, övertrött Nellie. Även där blev vi bjudna på mat, tacopaj och sen en kladdkaka med vit chocklad, jättegott! Så lyxigt att bli bjudna på mat två dagar i rad :) 

Idag har vi bara varit hemma, och så kommer även resten av kvällen bli. Imorgon ska vi titta på en ny lägenhet (ja jag vet, vi har ändrat oss tusen gånger om. Men husbygget/letandet ligger på is ett tag). Men denna lägenhet är toppen, på bottenvåning med uteplats och liten trädgård så den ska vi se till att få (om den är bra, vilket jag inte tvivlar på.) 

Så mysigt!!