TORSDAG

Publicerat i: Livet i allmänhet
Idag har det snöat, det kommer inte ligga kvar och det är inte mycket - men ack så mysigt. Gillade inte snön i tonåren, men då var man för "tuff" för att sätta på sig ett par termobyxor och ville inte förstöra frisyren med en mössa (haha gud så löjligt). Men nu när man mognat så har man verkligen fått en annan känsla i att det inte finns dåligt väder, bara dåliga kläder. Sen finns det ju givetvis dagar då vädret är katastrofalt och att man vill gråta när man går utanför dörren. Men ändå, så mysigt när snön väl ligger och ljuset kommer tillbaka lite. 

I Tisdags åkte vi till jobbet och hälsa på. Så roligt att träffa "alla", och dom verkade tycka samma sak. Saknar mina kära kollegor! Nellie fick två jätte fina böcker, de bästa sagorna av bröderna Grimm & H.C Andersen - kommer bli så mycket sagostunder framöver. Jag älskade det när jag var liten, det var såå mysigt att krypa intill mamma och hon läste. Tusen tack <3

Igår umgicks vi med Hanna & William, tog en sväng på stan och lunchade och bara hade det gott. Alltid lika mysigt! 

Idag åkte vi ut till Görel där även Camilla var och så blev vi bjuda på middag (supergott!!) och pratade om allt och vi hade så himla trevligt! Det fick mig att sakna mina kollegor ännu mera! Efter ett par timmar där så åkte vi förbi Emils jobb som bara är ett par minuter bort så fick även dom se lilla Nellie. 

Nu har vi myst ner oss i soffan och inväntar att lillan ska somna lite djupare så kan även jag hoppa i säng. Imorgon är det fredag igen, tiden som sagt tusen gånger innan bara springer iväg.