Att sätta mål är och har alltid varit viktigt för mig. Om jag bara säger en sak så är det ofta lätt att smita förbi och ta tag i det igen imorgon. Visst alla kan ha en dålig dag och  är det bara ta tag i det igen dagen efter, men man kan inte göra allt för många snedsteg. Jag har lyckats med det, halkat av banan allt för många gånger. Det sägs att ifall man berättar öppet för folk att man ska göra en viss sak så blir det svårare, jag tror det är tvärtom. Säger man det högt är det lättare att genomföra. Då blir det mer verkliget än en "dröm". 

När jag & Hanna gick hem ifrån Babycafet i eftermiddags så pratade vi igenom just mål. Hanna har hela tiden varit en sån pepp för mig gällande träning. Hon har släpat med mig till gymmet och hon har pushat dom sista repsen när man är trött. Så nu jäklar ska gravidkilona bort, delmål 1 - ska ner 3kg till julafton. Det klarar man på en månad!

William & Nellie på babycafe, så mysigt! 

För 1,5 år sen då vi kom två i en tävling- beachutmaningen. Tvåa av 40par! Då vet man att man har en bra träningskompis ;) <3