COFFEE

Publicerat i: Livet i allmänhet
Sova, vad är det? Nellie är lite förkyld så sova dom två senaste nätterna har inte varit lätt. Hon har varit så snorig så man har vaknat av minsta lilla ljud, efter ett par timmar in i natten har det gjort att jag knappt kunnat somna om istället. Med vetskapen om att bebisar inte heller kan andas genom munnen (visste ni det?!) har vara gjort det värre. 

Nu är det även min tur att åka på en släng av förkylning och på mig sätter det sig ju alltid på halsen, så mina mandlar har svullnat upp och det gör ont. Är väl helt enkelt bara att knapra på halstabletter och dricka varmt i hopp om att det blir bättre. 

Nu hoppas jag bara att Nellie somnar om lite grann så jag får sova lite till, en timme skulle göra så otroligt mycket! Annars så är det väl bara gilla läget men det vore så skönt. 

Måste bara tipsa om en toppen blogg också- www.meekatt.com helt fantastisk! Leendet är stort, irritationen är hög och man bara längtar efter att hon ska skriva ett nytt inlägg.