Vaknade riktigt utvilad efter en ordentlig sovmorgon, Emil åkte till jobbet ungefär när jag gick upp och jag började fundera på vad jag skulle göra av dagen. En förmiddagspromenad skulle det i alla fall bli så efter frukost så gick jag ut för en promenad. Kom på att jag skulle åtminstonde köra strupen upp och ner för att åtminstonde få en redig pulshöjare (ni som har gått den vet... puh). När jag tagit mig upp så stod det en skylt lägligt "Simsjön 7km" (något liknande i alla fall) så jag tänkte att jag fortsätter knata på den leden bort till mamma och Micke då. Gick billingeleden bort i massor av upp och nedförsbackar så hjärtat har bannemig fått arbeta idag. Varmt som tusan var det och väl framme var dom inte hemma. Så jag gick in och gjorde iordning mig lite att äta, satte mig på altanen med en macka, en kopp kaffe och dagens tidning i väntan på att dom skulle komma hem. Helt ljuvligt!