Idag står det sjusovardagen i min kalender och den verkar ha stämt in perfekt i mitt liv. Vaknade tidigt men hoppade isäng efter ett par timmar igen då jag var så illamående att jag knappt visste var jag skulle ta vägen. Sov ett par timmar och hela dagen sen har jag varit så otroligt slö. 

Har tvättat och städat i lägenheten men mycket mer har inte gjorts. Efter att vi ätit middag var jag så trött att jag somnade på soffan. Emil väckte till mig lite när han åkte hemifrån och det enda jag gjorde var att förflytta mig till sängen och har nu sovit ett par timmar till. Fortfarande supertrött och fortfarande illamående till tusen, hujedamig. 
 
Tror det är trötthet från resan, sovit dåligt i en vecka, det har varit så varmt att man blir slö i en veckas tid, och att man konstant varit med 2 kompisar och en 3,5åring - det har nog gjort lite med kroppen. Och att sova i en ordentlig säng igen är guld värt! 

Sovit ikapp med matte nästan hela dagen. 


#1 - - Linda:

Färsk ananas gör under mot illamående gumman ❤️