TRÖTT

Publicerat i: Livet i allmänhet
Har fått så himla svårt att somna om när jag varit uppe och matat lillan på nätterna, vet inte vad det beror på. Ifall det är en vana att gå upp eller att man vet att det inte blir så mycket sömn tills Nellie vaknar nästa gång. Inatt var vi uppe vid halv 3 och jag har väl sovit i omgångar sammanlagt 1 timme sedan dess. När jag väl gav upp så var det bara på med en kanna kaffe innan vi begav oss ut på en promenad med Hanna & William, var ute vid våmb och där är det ju så fint! Ett par timmar senare var vi hemma igen, blev mat för mig & Nellie, och sedan bar det ut igen för att träffa Joanna & Nora- mina saknade godingar! Det blev en promenad där också. Väl hemma igen blev det middag och OM jag är trött nu. När Nellie somnar för natten är det dags för denna mamman att krypa till kojs också. Imorgon får det bli en dag hemma, bortsett från ett besök till jobbet då jag måste lämna lite papper.