Överallt såhär års bjuds det på årskrönikor högt och lågt, jag ska väll inte vara sämre i år heller utan ska skriva en kort sammanfattning av vad som har hänt det gångna året. 
 
  • Året skålades in mycket lugnt hos min bror med Emil & Anders. Årets första dag spenderades på jobbet.
  • Natten till den 20nde januari kände jag mig konstig på jobbet, tog ett gravtest - GRAVID. Även om det var väntat ringde jag Emil mitt i natten och båda var lika chockade (och glada).
  • Vecka 5 spenderades i Sälen. Men en bebis i magen vågade jag inte åka utför då jag uppriktigt sagt suger på det, testade på längden istället och älskade det. 
  • Snön la sig den 9onde Januari, min vårjacka kom fram den 25 Februari.
  • Jag tog en fotokurs.
  • Den 6 mars blev graviditeten mer verklig då vi var på vårt första besök hos barnmorskan.
  • Vår älskade kollega dog.
  • Vårt första (andra, tredje & fjärde) ultraljud - MAGISKT! (Alla gånger!)
  • Min allra minsta kusin konfirmerade sig - då insåg man att man blivit vuxen själv.
  • Vi gick på mängder av husvisningar för att sedan köpa en lägenhet.
  • Åkte till Ullared med Hanna, köpte massa massa bebissaker. Ett folktomt Ullared med sommarvärme utanför på 30 grader! (Bilen visade 39 grader när vi skulle åka hem.)
  • 27 Juni jobbade jag min sista dag på länge!
  • Spenderade en vecka i Finland med våra underbara vänner Madeleine, Jani & Saga. Där hade vi medelhavsvärme hela veckan. 
  • Nora fyllde 1 <3
  • NELLIE föddes <3 Den 18 september 22.27 efter enbart 2½ timme på förlossningen.
  • Efter den 18 september har det inte hänt allt för mycket, samtidigt som det har hänt tusentals saker. Jag har fått uppleva den alldeles unika kärleken mellan mor & dotter. Jag har satts i många prövningar och mitt tålamod har testats om och om igen. Jag skulle aldrig för mitt liv byta bort det. 
  • Julafton spenderades hos min mormor med min kära familj/släkt. 
  • Juldagen spenderades med Emils släkt. 
  • Nyår kommer troligtvis att spenderas hemma. 
 
2015 kommer bara att bli till det bättre. 
 
 

Stämla ut för sista gången på länge.
 
Jag kapade mitt långa vackra hår...