Finns det något mer "ovuxet" än att skriva "vuxenpoäng"? Haha, men struntsamma.
 
Idag blev det ingen klocka ställd utan det fick bli en sovmorgon, en mycket välbehövd sådan. Är långt ifrån lika trött nu som jag var förut, men det kommer ändå lite svackor. Skulle utan problem kunna gå och lägga mig och sova på soffan en timme nu och ändå somna som en stock inatt sen. 
Började i alla fall dagen med en go frukost och sen tog jag tag i städning innan jag cyklade till Joanna & Nora i världens motvind, puh. Hade det inte blåst så mycket idag hade det varit rena sommarvärmen! Efter att ha pustat ut en stund och hämtat andan hos Joanna så tog vi en promenad ner till utegymmet på P4 där det fick bli ett rygg & benpass. Jag visste att dom hade utökat där nere men det var ju hur bra som helst! Vem behöver gymma inomhus under sommaren när allting finns tillgänglig utomhus där? Suverän tanke den som kom på det!
 
Efter träning och en sväng till affären så gick vi hem till Joanna igen för en kopp kaffe och lite tjöt, klockan stack iväg och sen var det dags för mig att åka till Reidun's för en klippning. Tänkt tanken tusentals gånger att jag ska klippa av mig håret, bara för att för en gångs skull våga göra något nytt. Men alltid när jag satt mig där i frisörsstolen så har jag ballat ut och klippt mig som jag alltid har gjort. Men idag så sa jag till Reidun att nej, idag får det bli något nytt - så det blev det, verkligen... Kapade nästan 2dm på håret och det är väldigt annorlunda, haha. Men det känns otroligt skönt! Inte ett hårstrå är slitet efter färgning etc. 
 
Nu är jag precis hemkommen från att varit en sväng i Mariestad med Emil och hämtat vårat nya vråkåk! Haha, nej verkligen inte - men en bra pendlingsbil till Emil. En riktigt liten gocart! 
 


Lilla charmtroll!