Folk som aldrig jobbar helger tycker alltid så synd om en när man åker och jobbar helg, men ibland finns det inget härligare än att vara ledig mitt i veckan. Man hinner så mycket mer än på helgerna, konstigt nog. Eller i alla fall jag gör det. Även om jag inte gjort överdrivet mycket idag har man ändå gjort en del. Hunnit tvätta 6 maskiner tvätt, varit i Mariestad en vända, varit och handlat med Emil på Maxi, köpte med kinamat hem (mums!), kollat ikapp några av mina serier jag för tillfället följer (måste alltid ha någon), varit och tränat 1 timme, duschat - och nu ska jag ställa mig och baka proteinbars & lakrisbollar innan jag avslutar kvällen i soffan. 
Tränade Bodypump och som alltid sitter träningsvärken i hela kroppen påväg ut i salen. Älskar BP, där pressar man ut allt i varenda muskelgrupp på bara ett par minuter. För att inte tala om benen - tacka vet jag att vi bara bor på andra våning, hujedamig, det är jobbigt bara att stå på benen efteråt. Love it! Men nu - bakdags!