DRINKS

Publicerat i: Livet i allmänhet
Mötte upp Joanna & Jimmie på Rådhuset Baren igår. Vi drack ett par öl, och eftersom det var födelsedag så började vi istället drinka! Alltid gott med en drink, men man dricker ju aldrig det - det är dyrt och sött så för mycket av det goda får det inte bli, haha. Vi satt och hade jättetrevligt! Sedan gick vi vidare till Husaren och satte oss där, även där blev det drinkar och en massa prat. Hur trevligt som helst! När dom skulle gå ner till Rockbaren för ett band skulle spela där så cyklade jag hem istället. Kände mig halvkass så lika bra att hamna i säng tidigt. 
 
Vaknade pigg & alert imorse, åt frukost innan jag satte mig och kollade på dokumentären "Maten som gör dig fet" - så bra. Länkar i ett annat inlägg! Åt sedan lite lunch sen kom Ida och hämtade mig och vi åkte upp till Elins, vi satte oss på Wayne´s och fikade (jag drack en latte och pratade medan hon åt, haha) innan vi gick runt och strosade lite i affärerna bland rean, årets tråkigaste rea. Fanns nästan inget roligt, och tur är väl det. Då sparar man pengarna istället!
 
När jag kom hem tog jag & Emil tag i städningen, så himla skönt när det är rent och fräscht hemma! Ska strax fixa lite kvällsmat, blev så sugen på grillad Ciabatta när Ida åt det förut - så det får de bli här ikväll! Serverad med en grekisk sallad, yummie.